- Compania estimează pentru 2021 o creștere a cifrei de afaceri cu 70%
- Vânzările MAMBricolaj au crescut în primul trimestrul al acestui an cu 45% față de anul trecut
- In 2021, Compania va extinde proiectul Școala de Mobilă
București, 18 mai 2021 – MAMBricolaj, magazin de bricolaj cu un concept unic destinat atât producătorilor de mobilă, persoanelor ce au ca hobby bricolajul cât și publicului larg, țintește o cifră de afaceri de 70,6 milioane lei pentru 2021, în creștere cu peste 70% față de anul 2020, pe fondul extinderii accelerate a rețelei de magazine. Principalele orașe vizate sunt București, Brașov și Iași. Pentru a finanța creșterea afacerii, compania intenționează să efectueze o operațiune de majorare de capital social prin aport în numerar în 2021.
„Cu sprijinul investitorilor, ne dorim să accelerăm planurile de dezvoltare ale companiei prin majorarea de capital social cu aport în numerar aprobată în cadrul adunării anuale și prin capitalizarea profiturilor anterioare. În următoarele luni, avem în vedere creșterea vizibilității brand-ului MAMBricolaj prin desfășurarea de diferite activități, inclusiv prin promovarea și extinderea proiectului Școala de Mobilă. Credem că 2021 va fi un alt an important în ceea ce privește creșterea MAMBricolaj și le mulțumim acționarilor pentru sprijinul acordat planurilor noastre de dezvoltare,” a declarat Cristian Găvan, fondator MAMBricolaj.
În data de 22 aprilie 2021, acționarii MAMBricolaj au aprobat două operațiuni de majorare a capitalului social, una cu acțiuni gratuite și una cu aport în numerar. Prima operațiune efectuată va fi capitalizarea profiturilor în vederea distribuirii de acțiuni gratuite către acționari. Prin urmare, acționarii vor primi 4 acțiuni gratuite pentru fiecare acțiune deținută. Pentru a beneficia de acțiuni gratuite, acționarii trebuie să dețină acțiuni MAM la data de 23 august 2021.
În ceea ce privește majorarea cu aport în numerar, acționarii care au deținut în data de 12 mai 2021 acțiuni MAM, au primit în data de 17 mai drepturi de preferință MAMR01 prin intermediul cărora vor putea participa la operațiunea de majorare de capital. Drepturile vor fi tranzacționabile după depunerea și aprobarea prospectului de majorare de capital de către ASF.
Majorarea capitalului social are ca obiectiv finanțarea investițiilor planificate de companie. MAMBricolaj analizează oportunitatea de a investi în locații din București, Brașov și Iași, zone în care există o piață în creștere de clienți interesați de produse de bricolaj. Modelul de business MAMBricolaj este unic, fiind situat la granița dintre bricolajul în mobilă și fabricarea de mobilă, permițând și publicului larg neavizat să participe la construcția propriei mobile, într-un mod similar procurării de mobilă la comandă, dar urmărind un raport calitate/preț mai atractiv.
În funcție de nevoia de capital în următoarele luni, compania analizează distribuirea adițională pe parcursul anului 2021 a profitului nerepartizat din anii 2018 și 2019, în cuantum total de 2,1 milioane de lei. Distribuirea profitului rămas ar fi realizată sub formă de dividende în numerar sau sub formă de acțiuni gratuite. Propunerea în acest sens va fi făcută de acționarul majoritar în a doua jumătate a acestui an.
Rezultatele din primele trei luni ale anului 2021 reflectă tendința pozitivă a sectorului de bricolaj. În primul trimestru al anului, MAMBricolaj a înregistrat o creștere a vânzărilor în cadrul rețelei de magazine de peste 45%, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2020. Creșterea este datorată atât unui număr mai mare de clienți cât și creșterii numărului de tranzacții, cu peste 28% față̆ de primul trimestru al anului 2020. Valoarea bonului mediu per tranzacție a crescut, de asemenea, cu peste 13% față̆ de anul precedent.
În martie 2021, MAMBricolaj a deschis un nou magazin în București, pe strada Prelungirea Ghencea în urma unei investiții de 1,65 milioane de euro. În prezent, compania operează trei unități în București, în sectoarele 2, 4 și 6.
MAMBricolaj este o companie listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București începând cu ianuarie 2021. Compania are o capitalizare de piață de aproape 100 milioane de lei. În data de 17 mai 2021, acțiunile MAM erau tranzacționate la prețul de 56,5 lei per acțiune, o creștere cu 85% a prețului per acțiune față de prima zi de tranzacționare.
###
Despre MAMBricolaj
MAM Bricolaj este un magazin de bricolaj cu un concept unic, un supermarket destinat atât producătorilor de mobilă, cât și persoanelor ce au ca hobby bricolajul. Înființat în 2011, MAM Bricolaj a implementat cel mai inovator și comod sistem de achiziționare al materialelor pentru mobilier fiind singurul magazin specializat din domeniu cu autoservire. MAM Bricolaj pune la dispoziția clienților o gamă largă de produse, precum accesorii pentru bucătărie, sisteme dressing, sisteme sertare, sisteme de ridicat, picioare pentru mobilier, profile aluminiu, organe asamblare, mânere, balamale, blaturi, MDF, panouri de pal, canturi, cuiere, saltele, somiere, chiuvete, console, electrocasnice, galerii, scaune, mese, vopsele sau adezivi. MAM Bricolaj deține un stoc cu peste 10.000 de produse, iar alte 8.000 sunt disponibile la comandă. Toate produsele MAM Bricolaj pot fi achiziționate atât din magazinele fizice cât și online de pe site-ul https://webshop.mam-bricolaj.ro.