Grup Șerban Holding relansează patru game de produse de panificație sub brandul Granero

Grup Șerban Holding relansează patru game de produse de panificație sub brandul Granero

Grup Șerban Holding (BVB: GSH), companie antreprenorială românească activă în mai multe domenii din agricultură, anunță relansarea a patru game de produse de panificație sub brandul Granero prin schimbare de rețete și rebranding.

Relansarea acestor game de produse de panificație reprezintă o nouă componentă a sistemului integrat de activitate care stă la baza Grup Șerban. Acesta cuprinde segmentul agricol, care furnizează materie primă utilizată de alte verticale din cadrul grupului, respectiv panificație, patiserie și cofetărie. Succesul sortimentelor deja existente pe piață, precum Prokorn sau Pâinea Răzeșilor, ne-a determinat să diversificăm portofoliul nostru de produse de panificație, care acum cuprinde categorii de produse bine segmentate, acoperind o mare diversitate de gusturi și nevoi ale clienților. Grup Șerban va continua investițiile pentru fiecare companie din cadrul grupului, astfel încât să diversificăm portofoliul de produse, care să își păstreze nivelul de calitate cu care clienții noștri sunt obișnuiți”, a declarat Irina Șerban, Deputy CEO Grup Șerban Holding.

Compania relansează gama actuală de produse de panificație cu accent pe rebranding și îmbunătățirea rețetelor. A segmentat produsele sub brandul Granero, în patru game, marea majoritate având un conținut ridicat de maiele de până la 40%.

Gama Pro conține sortimentele Prokorn, Proseeds și Prospelta, acestea având în compoziție semințe și cereale. Gama Răzeși este alcătuită din produsele Răzeși cu Porumb, Răzeși cu Fulgi de cartofi și Răzeși cu Tărâțe și Secară, conținând maiele. Gama Specială este alcătuită din două sortimente care sunt potrivite unui regim alimentar, respectiv Specială cu conținut redus de glucide și Specială cu conținut redus de sare. Nu în ultimul rând, Gama Super cuprinde produse realizate din grâu și maiele 40%, respectiv Super cu făină albă, Super cu făină neagră și Super cu făină graham.

Pentru realizarea acestui proiect, inginerii tehnologi Grup Șerban au colaborat în elaborarea noilor rețete cu specialiști în panificație din Olanda și Suedia. Toate aceste produse vor fi disponibile în majoritatea supermarketurilor din România, acolo unde compania este deja prezentă cu produse de panificație sub brandul Granero. În urma investiției în diversificarea portofoliului de produse, capacitatea de producție a Grup Șerban pentru întreaga linie de business dedicată panificației, patiseriei și cofetăriei este de 20 de tone pe zi.

În linia de business axată pe panificație, patiserie și cofetărie, unde Grup Șerban deține o brutărie, un laborator de cofetărie și cinci magazine sub brandul Băcănia Șerban, compania a înregistrat în primele șase luni ale anului, o cifră de afaceri de 20,7 milioane de lei, o majorare cu 16% față de aceeași perioadă din 2021. Această majorare a fost susținută de creșterea producției vândute cu 24%, reprezentând volumele comercializate prin intermediul lanțurilor de retail, a actualizării prețurilor din contracte, precum și de creșterea cu 8%, până la 8,8 milioane de lei, a veniturilor din vânzarea produselor comercializate prin Băcănia Șerban.

Acțiunile Grup Șerban Holding sunt listate pe piața AeRO a Bursei de Valori București începând cu data de 28 februarie 2022 și se tranzacționează sub simbolul GSH. În prezent, compania are o capitalizare de piață de peste 317 milioane de lei.

____________________

Despre Grup Șerban Holding

Grup Șerban Holding este un grup de firme cu capital românesc, în plină expansiune, care și-a început activitatea în Onești, în 1994. Structura grupului este integrată și are următoarele domenii de activitate: agricultură, comerț cu cereale, plante oleaginoase și legume, creșterea păsărilor, panificație, patiserie-cofetărie, alimentație publică (lanț propriu de magazine – Băcăniile Șerban), distribuție și transport. Misiunea grupului de firme Șerban Holding este aceea de a oferi partenerilor produse și servicii de calitate, de a crea un mediu unde angajații să își poată valorifica la maxim potențialul, și de a dezvolta un brand de încredere pentru România și nu numai.

Ultimele articole